Selecteer je taal:
100% authentieke, geverifieerde reviews.
Anne Helene Leroy beoordeelde
Olivia Poon beoordeelde
Cuisine maison délicieuse! Le propriétaire nous a offert une bouteille de vin!
Frans Tieleman beoordeelde
Thomas Deletraz beoordeelde
Endroit très sympathique, prendre le plat du jour
Rouzkhosh Esmaeil beoordeelde
CLAUDINE GALLO LEBLANC beoordeelde
Lucie Renard beoordeelde
Accueil chaleureux et très bonne cuisine. A essayer sans hésiter!
Node Heurtebise beoordeelde
Oktay Tajahmady beoordeelde
Cadre sympathique, nourriture excellent et le service au petit soin. Le thé est sans comparaison a absolument gouter.
Jean Hagry beoordeelde
Cuisine Iranienne familiale et abordable. Accueil chaleureux. Des plats du jours qui changent chaque jour. Une bonne expérience dans ce quartier.